Ger Arts - Sophie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Apr 14 16:30:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik ben het eens met Bart, in zijn reactie op Ger.
> Ger is geeneens lid, en schrijft maar bakken kritiek. Zal op zich wel
> kloppen meestal, maar die verhalen horen hier niet in extenso.
Laat even zien Raimond waat staat dat D'66-lid moet zijn om hier te posten?

 Laat Ger die
> maar in zijn eigen club neerleggen (GL? SP?), en hier hooguit eens wat
> commentaar in de marge leveren.
Zo zeg, je wil ook al uitmaken waar ik wel lid van ben?

Bovendien veegt hij de staart aan
> voorafgaande discussie niet weg, zodat zijn toch al grote verhalen
> reuze-formaat krijgen. Ik vind het overigens van de zotte dat iemand de
> hele
> dag maar zit te posten.

Ik kan die verhalen niet kleiner maken dan dat ze zijn hoor. Ik kan er ook
niet voor zorgen dat je daar tegen kan.

Hele dagen is wat ik noem erg overdeven en als je zegt veel beaam ik dat. Ik
heb er de tijd voor omdat dat met mijn gezondheid te maken heeft.

Ger