Die Rutte toch

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Apr 14 16:16:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Haha Bart, je krijgt een paard nog aan het lachen. Dat is nu wat ik al
enkele jaren roep maar helaas wat ook niet zal helpen. Die wet is er al, dat
staat er toch, waarom zou men zich er dan wel aan houden. Omdat jij van Hoof
heet.
Maar ik begrijp het wel denk ik, affiniteit met D'66 wil volgens jou zeggen
er blindelings achteraan lopen. Jij bent het die zaken aan de orde stellen
die niet deugen of tekortschieten mopperen noemt. En ja helaas, dat komt een
club als D'66 niet uit natuurlijk, of tenminste leden ervan die redeneneren
als jij niet.
Ik mag me toch vereerd voelen dat ik laatst een stuk van Bert bakker kreeg
opgestuurt over een interview van hem in het personeelsblad van het UWV wat
bijna letterlijk mijn text zou kunnen zijn of deels was. Of een hele reden
van Fatwa aan het driehoekje in de tweedekamer over het UWV en het CWI,
waarin D'66 zelfs pleitte om de beide uitvoeringsinstanties maar te
ontbinden en het maar aan de gemeenten over te laten. Ik zal niet zo flauw
zijn aan te nemen dat men dit naar aanleidng van mijn posten heeft gedaan
hoor maar het heeft wel aan dat er in bepaalde mate gelijk wordt gedacht.
He, heet dat affiniteit, of niet Bart.
Ik ben erg gefixeerd op mensen in problemen ja, dat klopt, wat een
schandelijke vertoning he Bart? Maar gelukkig sta ik daarin niet alleen,
zeker niet als ze daarin terecht komen door maatregelen of nalatigheden
vanuit den Haag. Zou je ook eens moeten proberen Bart. Of verlies je dan je
affiniteit met D'66?
Ik lees trouwens dat je ook al graag wil bepalen wat hier het onderwerp is.
Ik ben benieuwd wanneer het er van gaat komen, vooral dat sociale.
Jij verstaat onder de oplossing waardoor mensen eruit kunnen komen ze 5 km
verder te sturen, waar ze niet kunnen komen, om een zakje aardappelen te
kunnen kopen die daar in de reclame is? En vervolgens zelf te willen
profiteren van de lage prijzen omdat anderen zwaar moeten inleveren. Ik kijk
ook naar mijn persoonlijke economie Bart en jij verwijt me dat. Ik neem ook
nog spullen mee voor mensen die dat zelf niet (meer) kunnen. Moet je ook
doen Bart, dat schenkt je een ongekend genoegen.
Waardoor mensen in de problemen komen heb ik al vele malen verwoord hier, je
bevestigd het zelf nog door de URL van dat artikel hieronder. Of wou je
zeggen dat ik dat nog niet gepost had hier? Lees dan maar eens terug Bart of
ga lekker affiniteitje zitten spelen.
Je hoeft helemaal niks van mij te geloven Bart, ik zou aan mezelf gaan
twijfelen op het moment dat jij dat wel zou doen. Al moet ik er eerlijk bij
vermelden dat reacties als die van jou me het meeste plezier geven, ik lees
ze altijd met een brede glimlach. Meestal 's morgens vroeg en begint mijn
dag weer goed.

de gebreken niet worden benoemd? Want dat is klagen toch? Zullen we samen
dan maar de rest van het jaar het beleid gaan zitten ophemelen, over hoe
goed ze het toch doen en hoe het toch kan dat ze slechts 2 zetels krijgen in
de peilingen? Daar zullen beslist beter van worden, denk je ook niet? Wie
weet worden het er wel 3.

Leg me nog even uit wat het belang is van de affiniteit met d'66 en het wel
of niet posten hier als je wil.
En waarom iemand niet vrijziing, sociaal of liberaal is als je moppert?
Alvast bedankt Bart, ik wacht met smart op antwoord.

Ger