Buitenstaander bezemt: Sophie in 't Veld kandidaat lijsttrekker D66

Fri Apr 14 15:53:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Raimond de Tempe <Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL> over In 't Veld,
>Natuurlijk was zij al lang een strijdbare opportuniste, maar ze heeft
>wel talent.

 Maar geen nieuw geluid. Ze verwoordt louter datgene dat D66 de das
 heeft omgedaan. Afgeven op D66-hotemetoten is in haar geval niet
 geloofwaardig (net zo min als dat het is bij Pechtold). Als ze het
 echt menen dan geven ze immers hun baantje op. Dat doen ze niet en
 dus zijn hun opinies volstrekt irrelevant. Ze steunen het instorten
 van D66 alleen maar.

 Over mijn opmerking over een mogelijke dubbele bodem, zegt Raimond,
>En wat die COC ermee te maken heeft, begrijp ik niet.

 Af en toe probeer ik daar achter te komen. Tot nu toe stuitte ik op
 een gigantische financiele puinhoop waarbij nogal wat D66'ers betrokken
 zijn. Op een soort secte die vooral gelieeerd is aan die conservatieven
 in D66 die verantwoordelijk zijn voor het instorten van de partij. De
 sociaal-liberalen, de jongeren. Dat is beslist geen toeval.

 D66 zou er op slag op vooruit gaan als de partijpolitieke belangen van
 D66 en de financiele van het COC gescheiden zouden worden. Als homo's
 al massaal weglopen bij het COC, wat doen D66'ers daar dan ?

>En Lousewies mag die club ook wellicht steunen uit sympathie, tot de
>doelgroep hoort ze zelf niet,

 Ik heb niet de indruk dat de problematiek van het COC iets met homo's te
 maken heeft.