Koers/oproer-crisis: D66 verliest bestaansrecht

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Apr 4 20:14:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Apr 04, 2006 at 08:03:57PM +0200, Bart Meerdink wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Als Barend en van Dorp vragen of we allemaal de zee in moeten lopen zal
> er ook wel een meerderheid ja zeggen. En als de stelling is dat Bush
> moet opstappen ook. Met andere woorden, totaal irrelevant.

Inderdaad. Temeer daar een motie met opheffingsstrekking nimmer succesvol
een congres met in meerderheid de overgebleven meelopers en ja-knikkers
zal passeren :-)

Overigens, ook ik heb 1 keer gezondigd en gestemd in zo'n Barend en van
Dorp stemming. Het was die keer dat ze vroegen of Kalou versneld Nederlander
moest worden. Ik zei 'nee', en de overgrote meerderheid was het met me
eens. Je had het beteuterde gezicht van de nogal eens over dit onderwerp
opspelende Barend moeten zien...

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |