Koers/oproer-crisis: D66 verliest bestaansrecht

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Tue Apr 4 21:13:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen wrote:

> Inderdaad. Temeer daar een motie met opheffingsstrekking nimmer succesvol
> een congres met in meerderheid de overgebleven meelopers en ja-knikkers
> zal passeren :-)

De vraag over opheffen is dan ook een totaal non-issue. Verenigingen
heffen zichzelf pas op als ze geen belang meer hebben (of opgaan in een
ander verband). En dan is de enige vraag nog de bestemming van de
bezittingen en een eventueel batig saldo. Totaal niet interessant dus.

Maar Henk, aan de onmacht en rancune die ik uit je terminologie proef
heeft niemand wat. Laat je niet zo beïnvloeden door wat door anderen
over D66 bericht wordt, je eigen kompas is veel betrouwbaarder.

Bart