Oproer en schizofrenie in D66

Mon Apr 3 11:33:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>De aprilgrap van Van der Laan staat in verband met een D66-bijeenkomst
>afgelopen zaterdag. Daar zou een opstand tegen de partijhotemetoten
>zijn uitgebroken.

 Men zou hebben geeist dat niemand van de huidige fractie volgend jaar
 terugkeert in de Kamer (lijkt me een self-fulfilling prophecy).

 Of zo'n eis wel zo verstandig is, vraag ik me af. Dit kan worden opgevat
 als een uitnodiging om vooral niet voortijdig op te stappen - terwijl dat
 mogelijk nog iets (niet veel) van de partij en het land zou kunnen redden.

 Nu blijft men juist zitten en kan de vervreemding alleen maar toenemen.

 Hoe groot deze vervreemding inmiddels is, blijke uit dat malle Manifest
 2006 waar de D66-hotemetoten het D66-congres volgende maand mee hopen
 lastig te vallen.

 Daarin eisen de D66-hotemetoten, verantwoordelijk voor de verarming van
 de Nederlandse burger, de volgende burgerrechten voor zich op...
>Hoogopgeleide kenniswerkers en zelfstandige professionals, al dan niet
>verbonden in tweeverdienerrelaties, zullen veel dienstverlening vragen
>voor zaken als kinderopvang, onderhoud en verzorging. In die welvarende
>samenleving zal er nog meer behoefte zijn aan winkelpersoneel, verzorgers,
>kapsters, koks en obers in de horeca, bouwvakkers en werknemers in de
>entertainmentsector.

 --> Dit is regelrechte schizofrenie ! Een ander woord is daar niet voor.

 De Nederlandse burger als *bedienden* van welvarende D66-hotemetoten, hoe
 halen de narcisten zoiets in hun hoofd ? Hier leggen D66-hotemetoten met
 hun idiote liberalisme een wereldvreemdheid aan de dag die die van Balken-
 ende en Donner ver overtreft.

 Dit is ronduit pathologische wartaal. Wie dit soort gekte tussen de oren
 heeft zitten, hoort in een gesloten inrichting thuis, niet in de Kamer,
 zodat men z'n *bedienden* niet langer lastig valt.

 Wat voor ellende staat ons nog meer te wachten ?
 Wat voor gekte hebben de Opschudders (mogen ze eeuwig branden) nog meer
 voor ons in petto) ? Wat spoken ze allemaal uit op hun nachtelijke terras-
 sen ?

 Marc Fluks, Amsterdam