Aprilgrap: D66 wil kabinet steunen in plaats van zich profileren

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon Apr 3 10:11:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

Ik heb net wat lopen zoeken op internet, maar heb het  artikel over
Verwaaijen (nog) niet op internet kunnen vinden. Wellicht later. En er is
niet zo zeer sprake van negativisme, maar we zijn van D66. Als Lousewies
zich volmondig achter Balkendende opstelt, en Donner (die ze in het verleden
behoorlijk heeft aangevallen op de godsdienstissues), dan raak ik in de war.
Wat wij de afgelopen 4 jaar aan goede dingen in het kabinet hebben gedaan,
mogen we uitdragen (en het verhaal van Verwaaijen past daar weer goed bij),
maar we moeten niet het hele kabinetsbeleid gaan verdedigen bij de
verkiezingen en ons beperken: nog 4 jaar meer.

Groet,

Tjerk