Iranese homo-executie blijkt verzinsel (was: Hoe ontduikt een beetje terrorist de AIVD ook al weer ?)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Sep 29 13:53:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert heeft op maandag, 26 sep 2005 om 07:03 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

[...]
> dat lijkt me een paradijselijke situatie

> lijkt me heel erg lekker.
> maar ik volg het geheel al min of meer sinds de jaren 70 en moet
> uitkijken dat ik er niet cynisch en somber van word
> geeft van die nare rimpels. ;)

Aj, en dat wacht weer op een cosmetische ingreep maar niet in het
basispakket terwijl de oorzaak bij de politiek moet worden gezocht. ;)

"
Uitstelbrief beantwoording KV Van der Laan en Lambrechts over de
executies van homoseksuelen in Iran

Beantwoording vragen van de leden Van der Laan en Lambrechts over de
executies van homoseksuelen in Iran.

"
Naar aanleiding van de schriftelijke vragen van de leden Van der Laan en
Lambrechts over de executies van homoseksuelen in Iran met kenmerk
2040520010, die werden ingezonden op 19 augustus jl., wil ik u mededelen
dat het niet mogelijk is deze vragen binnen de gestelde termijn te
beantwoorden vanwege de benodigde interdepartementale afstemming. Het
ligt in de bedoeling u op zo kort mogelijke termijn in het bezit te
stellen van ons antwoord.

"

Aldus de Minister van Buitenlandse Zaken, Bot.

Wat kan er gebeuren in 6 weken, terwijl de situatie als zorgwekkend
wordt beoordeeeld? Past hier niet een ander protocol dan?

Henk Elegeert