marginale druk op werken

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Sep 29 12:53:50 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp heeft op woensdag, 28 sep 2005 om 15:06
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zouden inbrekers ook die heksencursus kunnen aftrekken?

ROFLOL (ik zie het voor me ;)

natuurlijk wel henk, als jij en ik dat mogen, dan mogen zij dat ook.

laatst, toen bij de nascholing bij eucalypta (weet je nog?), gaf ze ons
allemaal nog een monopoly pasje mee waarmee we speciaal voor de cursus
iedere week even de gevangenis mogen verlaten. dus die cursus kan
altijd gevolgd, en dus ook altijd afgetrokken worden.

maar hoe zit het eigenlijk met de zorgtoeslag voor de perioden dat we
opgenomen zijn in een rijksinrichting?

vallen we dan onder hetzelfde regime als in de long stay?

kijk, zulke dingen houden me nu uit de slaap.

zielig hè? ;)

gr elma