(...) blijkt verzinsel

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Sep 27 14:25:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op dinsdag, 27 sep 2005 om 14:02 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Daar komt nu bij: de status van je gezondheid waarover je zelf niets
> meer te vertellen krijgt, en waar Minister Kokhals, met voorbeelden
> uit de autobranche ons naar de(ZIJN) zorggarage gaat sturen, om aldaar
> in(ZIJN) een declaratiesysteem te worden gevangen waarmee de
> (ZIJN)zorgmonteur zijn/haar taak uit kan voeren.
>
> Nee nee, die (zorgmonteur) hoeft niet te kijken naar andere dingen.

lekker handig bij ziekten met een psychosomatisch aspect (en welke
ziekte heeft dat niet?)

>  Dan komt je maar een andere keer terug. Urghh... :) Ergerlijk is dat
> toch dat die ook al niet echt goed mee wil werken in ons (kwakzalver
> Hoogervorst's) zorgsysteem. Zullen we de vakbonden de schuld geven? :)

hè ja. altijd een afleidende optie. klapjes op de brede rug van de fnv.
'de mensen' zijn toch al zo bang voor grote bonden als de fnv.
toch zetelt daar Big Brother minder dan bij onze indirect zelf gekozen
overheid

> Oh ja, in het systeem zitten ook elementen waardoor zogenaamde
> transparantie ontstaat, ja ok, ten koste van de privacy, maar ach wie
> maalt daar nog om tegenwoordig? :)

minister kokhals (leuk gevonden die naam, ik neem 'm ff over) vindt dat
zeker geen prioriteit
is duur hoor, privacy. ;{

> Daar ZORGen wij wel voor jongen, maar je nu maar niet ongerust. Wij
> weten immers veel en veel beter wat goed voor je is. :)
>
> Hoe, vraag je? Dat blijkt uit de cijfers, mijn jongen. Onze MP houdt
> goed de vinger aan de 'pols', hoor. :)
>
> Weet je wat, we 'verkopen' het als marktwerking (aanbrengen) in de
> zorg. :) Hoe vindt je die? :)

wrang maar waar

jongens toch, hoe moet ik de slaap nu weer vatten met al deze ZORGen? ;)

gr elma