nieuw hier overdacht

Tue Sep 27 15:09:39 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>ik loop al een poosje te dubben over je welkomstmail van 13 september,
>en ik zou je willen vragen om (...)

 Misverstandje hoor.

 Ik keek wie je was, op wat voor website dat stond en maakte vervolgens
 een grapje richting je vraag (zonder de kwalifatie waar je het over hebt
 te herhalen).

 Ik heb -uiteraard- niets te maken met die website. Als jij een bepaalde
 kwalificatie weg wil hebben omdat die zonder jouw medeweten op Internet
 gezet is (of de home-page daarvan in verband met een -inderdaad rare-
 kwalificatie daarop) dan moet je dat zeker doen. Probleem is dat ik daar
 niet over ga.

 Als je wil weten wie daar wel over gaat, dan moet je surfen naar,
    http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_naam_nog_vrij_.html?ACE_Id=dcc7ed61724f3f18c2bb54a837f399aa&uitgebreid=CHECKED&domein=zeroxat.nl
 Daar staat:
    Krijn Hendriksen
    Adres: Studio Denkwerk
           Horsten 1
           5612 AX Eindhoven
    Tel:   040-2473706

 Bellen dus, lijkt mij.

 Je bent overigens een aanwinst voor deze lijst...   :-)

 Ik sta overigens wel met eigen medeweten op Internet,
    http://www.fluks.dds.nl
 Alwaar louter keurige dingen...  :-)