U magh het soeth als honigh finden

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Sep 21 08:12:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

de vlieghen zullen u verslinden!

Medelevenden
Sinds ik niet bijster veel commentaar krijg moet je
voor de lol even dit in Yahoo typen:

dutch government to track children
de directe link is te lang...

De halve Amerikaanse pers denkt dat Holland van Jaweh
los is. Alles wat ik hier lees gaat over de
prinsjesdag en nadat jullie je de legitimatieplicht
hebben laten aansmeren met in de kortste keren 30.000
bonnen voor het niet kunnen tonen.... Wordt er in
deze, nou niet direct meegaande ploeg, net gedaan of
hun neus bloedt.

Zijn jullie murw (sp) gemaakt door de aanhoudende
constante; daadwerkelijke, en politieke oppressie?
Of lamgeslagen door de bijna dagelijkse confrontatie
met een totaal corrupte overheid/politiek/bestuur?

Wat hebben we toch een leuk landje, en denk nou
asjeblief niet dat een links kabinet ook maar een
haartje beter is. Paars sucked donkey dicks too!

t'Is maar dar je het weet!
Lenny totally pissed off at your complacency

http://mail.yahoo.com