U magh het soeth als honigh finden

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Sep 21 09:55:17 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie heeft op woensdag, 21 sep 2005 om 08:12 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> de vlieghen zullen u verslinden!

die van Beëlzebub, Heer der vliegen? (zie Lord of the Flies van W
Golding)

> Medelevenden
> Sinds ik niet bijster veel commentaar krijg moet je
> voor de lol even dit in Yahoo typen:
>
> dutch government to track children

heb ik gezien

> de directe link is te lang...
>
> De halve Amerikaanse pers

goh, die amerikanen toch
dat zo'n slim volk de Grote Gitaarsp[eler Bush heeft gekozen
wat raar

>  denkt dat Holland van Jaweh
> los is. Alles wat ik hier lees gaat over de
> prinsjesdag en nadat jullie je de legitimatieplicht
> hebben laten aansmeren met in de kortste keren 30.000
> bonnen voor het niet kunnen tonen....

ja, dat weet ik wel
ik was er ook niet voor
maar gelukkig worden we hier nog niet afgevoerd naar kamp als we geen
ausweis hebben

>  Wordt er in
> deze, nou niet direct meegaande ploeg, net gedaan of
> hun neus bloedt.

huh?

> Zijn jullie murw (sp) gemaakt door de aanhoudende
> constante; daadwerkelijke, en politieke oppressie?
> Of lamgeslagen door de bijna dagelijkse confrontatie
> met een totaal corrupte overheid/politiek/bestuur?

dirkie toch, gaat het wel goed met je? ;)

> Wat hebben we toch een leuk landje, en denk nou
> asjeblief niet dat een links kabinet ook maar een
> haartje beter is. Paars sucked donkey dicks too!

alweer een lid
dirkie toch ;)

> t'Is maar dar je het weet!
> Lenny totally pissed off at your complacency

o, nee, lenny, geen dirkie.
lenny is van het lid in ijdelheid gebruiken? ;)
(using the name in vain)

gr elma, careful, nOt complacent.
en nu op weg