FYI: Brussel ontvangt weer klachten over Microsoft

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Sep 21 07:45:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny die dus geen belang heeft in Microsoft heeft
kort geleden Opera 8.5 geinstalleerd dat nu EN gratis
EN vrij van advertenties is. Bevalt prima. Snelle
browser, ben niet echt kapot van de mailer
instellingen maar die gebruik ik toch niet. Kan wel
zenden maar (nog) niet ontvangen. Hep in het verleden
gewerkt met Mosaic.Netscape, IE, Firefox, en dan nu
Opera. Kan het niet vergelijken met Mosaic want dat
was nog dial-up dus afgezien daarvan is Opera de
beste.

In all Humbleness, (Well that's a F*ckin change!)
Lenny

http://mail.yahoo.com