Fw: VU hoogleraar bij marteling?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Sep 16 14:41:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert heeft op vrijdag, 16 sep 2005 om 10:32 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> dat laatste denk ik ook
> ik volg het verschijnsel al jaren, sinds het nog door de KVP werd beoefend
> protestenten doen het blijkbaar net zo vakkundig
> onderdeel van machtspolitiek, en soms aanschurkend tegen corruptie
> alleen heet het zo niet

Jawel hoor. Gewoon zo benoemen, Elma. :)
Schiet niet echt op hoor.

Bovendien die (KVP) zijn gewoon mee gegaan in het nieuwe (25 jarig
jubelerende) machtsblok het CDA. En Balkenende maar kwijlen over dat hij
zo voor minderheden is. Zet hadden in die tijd een veel socialer
smoelwerk in hun gezamelijkheid. Er werd toen in elk geval nog over
gesproken in het belang van de achterban. Nu doet Verhage dat uit vrees
voor verlies van stemmen.

Ik zie liever dat die tak van 'sport' (O.M.) haar functioneren zonder
aanziens des persoon uit kan voeren. Dossiers op hun plaats blijven en
spionnen worden vervolgd. Staatsrechtelijk haar plaats krijgt en inneemt
en ordentelijk en naar behoren uitvoert.

> gruyters zei toch ooit over vingers die hij altijd natelde?

Dat zei hij, idd. En, zijn ze allemaal het graf mee in gegaan, of is de
laatste telling nagelaten?

Henk Elegeert