VU hoogleraar bij marteling?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Sep 16 13:14:00 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg heeft op vrijdag, 16 sep 2005 om 12:41
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> [reesend van mijn bericht van gisteren, omdat
> het blijkbaar niet is aangekomen]

> Ik ken meneer Bullens uit eigen ervaring als een
> volstrekt onbetrouwbaar persoon; verre van integer.
> De verhalen die nu naar buiten komen verbazen me
> dan ook niets.
>
> Begin jaren negentig heb ik vruchteloos tegen deze
> meneer gewaarschuwd.

ik had je bericht wel gelezen maar ik ken die geschiedenis niet vandaar
dat ik er niks zinnigs over weet te zeggen.

deze lijst is al een poosje (hoe groot poosje?) bezig met vooral de
politiek, en dan vooral d66 te becommentariëren. ik weet weinig van
strategie en tactiek binnen de haagse vissenkom.
maar ik heb het gevoel dat het OM c.s. nu met fingers crossed op de
deksel van de beerput zit.
begrijp iemand van jullie waarom d66 zich zelfs hiermee encanailleert?

zo lekker en veilig is dat pluche toch niet?

bovendien zou nu ingrijpen/afhaken misschien wel zetelwinst als
beloning op kunnen leveren?
want dat dit stinkt begrijpt een kind. :_(

zucht, gr elma die maar een plakbandje om de klomp gaat plakken, anders
kan ik niet eens naar de markt voor fruit en groente. ;)