over cynisch gesproken

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Sep 15 11:30:02 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert heeft op donderdag, 15 sep 2005 om 01:35
> (Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> jammer dat je blijkbaar gisteren nova niet hebt gezien.

Nee helaas. Moet ik alsnog even kijken, denk je?

> paul w en linda pollman, die een boek (?) heeft geschreven over het
> functioneren van de VN mbt de millennium doelstellingen.

Aha die twee beertjes? :) Maar ehhh, wat zijn hun conclusies?

> begrijp ik

Mooi. :)

> wie weet dat je na lezing van andere mails hierover er meer van kan
> begrijpen?

Ik hoopte op aanvulling hier van jouw kant. Gewoon helder zijn over je
bronnen, of wat je vindt. :)

Misschien was ik het dan al meteen met je eens geweest, maar dat zullen
we nu !! nog niet weten.

> ik ben vaak weinig leuk vind ik zelf

Ohhh.... wat jammer, Elma. Het helpt dus zelfs niet als wij proberen je
te overtuigen dat je het wel bent, dus. :(
Da's niet leuk, idd. :)

> de vergelijkende trap daarvan is minder leuk. nog minder is dan nOg
> erger. zoiets

Ik mis het oorzakelijk verband.

> of klopt dat niet?

Hangt dan af van de hoeveelheid bedrukking. Is dat te meten, overigens?

> nee, zeker niet.
> ik ben vaak niet zo leuk voor mezelf.

Constatering van een feit? Kan, maar de noodzaak ontgaat me ....
Waarom zou je dat doen. Waarom doe je dat, Elma?

 > anderen hebben er (te) weinig last van. ;)

Gelukkig. Maar, je wilt ons voor zijn he? :)

Henk Elegeert