over cynisch gesproken

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Sep 15 11:35:58 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op donderdag, 15 sep 2005 om 11:30
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Nee helaas. Moet ik alsnog even kijken, denk je?

ja vind ik wel. het stukje waar zij en paul het over de vn en zo hebben

> Aha die twee beertjes? :) Maar ehhh, wat zijn hun conclusies?

paul concludeerde niks
linda vond wat er in en rond de vn doelstellingen gebeurt cynisch. ik
ook.

hebben jullie de film: the girl in the café gezien? fictie. speelt in
gleneagles.
goeie film. werkte wel bij mij.

> Ik hoopte op aanvulling hier van jouw kant. Gewoon helder zijn over je
> bronnen, of wat je vindt. :)

is het nu helder genoeg?

> Misschien was ik het dan al meteen met je eens geweest, maar dat
> zullen we nu !! nog niet weten.

nee, is de makke van mail, duurt soms even. ;)

> Ohhh.... wat jammer, Elma. Het helpt dus zelfs niet als wij proberen
> je te overtuigen dat je het wel bent, dus. :(

ja hoor, dat helpt altijd prima. :)

> Da's niet leuk, idd. :)

> Ik mis het oorzakelijk verband.

ken je het verhaal van cassandra? de priesteres in troje die haar hele
leven waarschuwde tegen een oorlog die inderdaad kwam?
niemand wou of kon haar geloven.
troje verloor de oorlog. :_(

ik mag van mezelf geen cassandra zijn
daar word ik nl heel erg onleuk van

is het zo duidelijker?

> Hangt dan af van de hoeveelheid bedrukking. Is dat te meten, overigens?

ik kan het bij mezelf meten, en psychiaters kunnen het ook wel vermoed
ik
ik ben er gelukkig nog nooit echt ziek van geworden

> Constatering van een feit? Kan, maar de noodzaak ontgaat me ....
> Waarom zou je dat doen. Waarom doe je dat, Elma?

omdat ik een bangerd ben

> Gelukkig. Maar, je wilt ons voor zijn he? :)

precies. jij hebt me door. :)

gr elma