Balkenende tegen ongeacht welke bestuurlijke vernieuwing: reactie D66

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Sep 15 11:17:53 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra heeft op donderdag, 15 sep 2005 om 02:43
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Je weet zeker dat je niet de verkering van Ger bent?

ja dat weet ik zeker. ;)
ex en ik hebben nog met dochter (toen 4) campagne gevoerd met van
mierlo. (1970?)
plakken, folderen, those were the days. ;)

>  En Marc wordt geacht naar de sterren te kijken,

het viel me al op dat er hier nog meer nachtuilen zijn.

>  maar volgens mij kijkt hij nog vaker naar het worldwideweb.

grin.in de baas zijn tijd? foei toch,

gr elma