'Biodiesel accijnsvrij'

Tue Sep 6 14:32:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Er moet een energie-minister komen met het gezag van een Napoleon.

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>Nee toch, behoor jij ook al tot die groeiende groep Hollanders die
>behoefte hebben aan een sterke leider...?

 [Was Napoleon dat dan ?]

 Ik bedoel: een doener. Napoleon was niet iemand die continu bezig was
 geldstromen van de ene groep naar de andere te leiden. Met als gevolg
 dat strijkstokgedoe zoals bij ons en een uiteindelijke bestemming die
 nimmer een rol speelt in het geheel.

 Dat energie-dossier zal catastrofaal eindigen - tenzij er bijtijds
 energie beschikbaar komt uit kernfusie. Maar men doet niets. Op dit
 moment kan men het reeds fout zien gaan en het enige dat men doet is
 de locale netwerken verpatsen.

 Dat bedoelde ik ermee. Napoleon was natuurlijk een engerd; op de middel-
 bare school schreef ik ooit een werkstuk over 's mans ondergang.