Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon Oct 31 19:24:32 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zie hier in Nederland een eenzijdigheid ontstan bij vakbonden. Ik zie dat OR al veel meer op de situatie gericht zijn of het landelijk georganiseerd moet worden acht ik niet relevant, maar om anders werknemers te organiseren evt in samenhang met niet-werkenden zie ik wel zitten. voor mij zijn vakbonden, maar ook andere organisaties niet eeuwig heilig en ik zie hier continu ageren tegen de conservatievelingen, maar zelf zeer behoudend te zijn. Misschien moeten we de organisatiestructurr zoals deze nu functioneert volledig overhoop gooien en een suggestie zou kunnen zijn OR, maar dat vind ik ook nog erg behoudend.

groeten Kees van Loon