Vlooientheater (was: Terreurnotitie D66)

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Mon Oct 31 19:25:56 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Monday 31-10-2005 18:54, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>    We were able to show that trained wasps can distinguish between
>     structurally related aliphatic alcohols based on the carbon chain
>     length, the position of the functional group as well as between an
>     alcohol and the respective aldehyde. As a further step to using these
>     organsism as biosensors, we developed a method for electronic
>     registration of these behavior.
>
>De beweringen van D66 bestaat uit overgeschreven wartaal die neerkomt op
>(vrouwelijke) wespjes die aan de alcohol en de aldehyden (een afbraakproduct
>van alcoholen - verantwoordelijk voor een kater) zijn.

> [...]

Waarom is dit wartaal?
Iemand heeft uitgevonden dat wespen die eigenschap hebben, daar kan je toch
gebruik van maken?
Ik zie trouwens nergens staan dat die wespen aan de alcohol zijn, en wat
het COC ermee te maken heeft zie ik al helemaal niet. Het is wel een idiote
afkorting, je verwacht toch eerder iets met de letter H erin, maar dat
terzijde. (betekent het niet cultureel ontspanningscentrum?)

Glenn.