krokedillentranen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Oct 19 17:12:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Helemaal eens Henk,
>
> Vragen of het wordt meegenomen in het onderzoek. En intussen gaan we maar
> rustig verder?

Ja, onvoorstelbaar

> Ze zal misschien wat voorzichtigheid betrachten omdat ze geen overleg heeft
> gehad met Borissen en Berten maar ga dan niet zo in dit programma zitten.

Ik vond het geen verlicht optreden, jammer...

> Heeft ze wel overleg gehad en dus namens de fractie praat dan is het
> helemaal erg wat ze verwoordde.

Ja, in dat geval wordt alles bij de minister neergelegd, maar die nam ze
later ook weer (onbegrijpelijkerwijs) in 'bescherming'.

> De minister heeft letterlijk staan te liegen. meermalen zelfs in de
> tweedekamer, politieke doodzonde heet dat toch. Weg ermee was het altijd, en
> ik ben nu dus weer eens erg benieuwd of men er weer voor gaat liggen en
> zichzelf weer totaal ongelooflijk gaat maken.

'Liegen'/in strijdt met de waarheid. Nee, ik begrijp dat ze dat niet
opzettelijk doet. Moeat er nog bijkomen ook!!

> Is  er nu niemand daar in den Haag, ik zei het al eens eerder, die inziet
> dat het in dit land een hele grote puinhoop is met de uitvoeringsinstanties?

De controlerende taken......

> Of we het nu hebben over de belastingdienst, de IND of het UWV. De
> ministers, maar ook de rest gaan er vierkant voorliggen en durven of willen
> het gewoon niet aan.

Men wil niet weten?

Henk Elegeert