www. corv.nl

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 17 08:02:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zal het zeker eens bekijken Lenny maar vandaag heb ik wat anders te doen
en aan mijn hoofd. Noem het maar werkoverleg, even kijken hoe verder.
Maar ik kom er op terug. Een ding erover wil ik wel kwijt.
Het feit dat een dergelijke stichting er nu is geeft meer aan dat alleen de
politiek van dit kabinet zo uitermate rechts is en dat de mens vergeten
wordt.
Het geeft ook aan dat acceptatiegrens bereikt is, zo niet overschreden. Het
geeft ook aan dat onze vakbonden hun eigenlijke bestaansrecht eens in het
oog moeten gaan houden, of opnieuw krijgen.

Ger