Politici 'bedreigd'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Oct 16 07:05:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijkt me wel, hahahaha.
Of wellicht stijgen ze in aanzien als het die dingen op houten palen staan
en gaan groeien.:))))

Ik vroeg me wel even af bij het zien of het  erg slim is dit op deze wijze
te doen.
Laat ik het zo zeggen. Als een kwajongen graag een appel wil weghalen en de
lekkerste hangen hoog boven in de boom kan hij er dus niet bij. Zou hij dan
de appels die lager hangen laten hangen en maar met niks genoegen nemen? Of
misschien even kijken in de boom ernaast? Ik weet het niet maar het lijkt
mij wel iets waar aan gedacht moet worden zo ver dat misschien gebeurt.

Ik wil niemand ongerust maken maar safety hoort voorop staan en niet alleen
voor de hoogste appels die je het beste kan zien.

Ger