Politici 'bedreigd'

Sun Oct 16 00:47:41 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>PS: Wat zou er gebeuren als ik een zak kunstmest tegen de palen van die
>    politie-wachttoren bij ons zou neerzetten ?

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>Dan zou het erg stil worden op deze lijst ;-)

 Okee, die is leuk...

 Samir Azzouz(i) kocht overigens de verkeerde kunstmest...  :-)

 Was dat nou een doelbewuste grap om terug te pesten, een afleidingsmanouvre
 of een stommiteit ? Ik geloof gewoon niet in het hele verhaal - een beetje
 terrorist houdt zich toch gedeinst ?

 Op de middelbare school maakte ik toen ik even oud was als die Samir ook
 wel eens bommetjes... en bij een wat uit de hand gelopen scheikundige grap
 rook de halve school naar blauwzuur - overal moesten de ramen open. Onze
 scheikundeleraar lag dubbel van het lachen, dat weer wel. Toen werden dat
 soort dingen nog positief geduid...

 Z'n advocaat hoorde donderdag nog van de Officier van Justitie dat deze in
 hoger beroep vrijspraak zou eisen omdat er niets aan de hand was. En een
 dag later wordt'ie opgepakt. Da's op z'n minst raar...

 Het lijkt me dat het ook deze keer met een sisser afloopt.