Femke Halsema 'bedreigd'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Oct 15 10:21:20 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ernstig hoor. Ik heb niks bijzonders met Femke, maar dat gun ik haar niet.
Hirsi en Wilders trekken het nog naar zich toe meen ik, maar ook dan moet
dat niet kunnen.
Maar nederlands beleid in het geheel trekt het aan ja, dat is overduidelijk.
In de eerste plaats een revenu van onze deelname en toestemming aan Irak en
Afghansistan.
Kijk maar hoeveel landen er al er al de resultaten hebben mogen krijgen, dus
dat we aan de beurt komen kan je vanuit gaan. Alleen wanneer is de vraag en
hoe hard.

Ger, die is wat dat betreft wel op zijn gemak voelt hier in de Limburgse
omgeving.