De beste ziekenhuizen van Nederland.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Oct 15 10:10:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die discussie zou men nu moeten voeren, wanneer is het een puinhoop. Straks
grote debatten over wat we een puinhoop vinden en hoe belangrijk het toch is
dat mensen niet terecht kunnen. Belangrijker is dan weer of de minister kan
of mag blijven zitten op de eigenmaakte puinhoop. Het bereikte en (deels)
mislukte resultaat wordt zo weer van ondergeschikt belang gemaakt, let
op!!!!

Bij welk aantal onverzekerden, even afgezien dat je het over mensen hebt,
ongeacht het aantal.
Hoe is de opvang geregeld voor na 1 Mei als blijkt dat er toch veel in de
problemen komen. Ik ken de risico-analyse niet hierover, als die al bestaat
trouwens.
Wie betaald de kosten als zo iemand toch in een ziekenhuis belandt, het
ziekhuis zelf?
Mogen ze mensen weigeren die niet zijn verzekerd? We moeten toch richting de
USA, die hebben er speciale ziekehuizen voor dacht ik. Men wil er ook zo
graag op lijken he.

Alles overziende heb ik er erg weinig vertrouwen in. Helaas heb ik zelf nu
een keuze te maken waarbij je rekening moet houden met je gesteldheid.
Overigens gisteren een goed bericht gehad, de eerste slag is gewonnen en
maar doorgaan nu met dezelfde moed. Komt dus wel goed.

Ger