Conservatisme in D66: Bewaarplicht

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Oct 14 16:29:19 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Uit je links begrijp ik dat D66 bij monder van madame Van der Laan eerst
fel tegen bewaarplicht van telefoon- en internetgegevens was en een half
jaar later voor. In welk gremium is deze move nu weer besproken? Toch niet
bij de homo's, Marc. Eerder zou ik koehandel zoeken. Wat heeft D66 ervoor
teruggekregen? Of toch niks, gewoon rechts-liberale knietjes?
hv,u
------