VVD gaat ervaring opdoen alvast

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Oct 14 16:55:51 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op vrijdag, 14 okt 2005 om 16:15 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Oei, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Het 'integratiebeleid' van
> de VVD van 60/70/80-tiger jaren nieuw leven ingeblazen?

zoiets ja.

> ???

ergens ooit gelezen dat de 'winst' (voor het bedrijfsleven) van de
import van noord afrikaanse en turkse arbeiders in de jaren zestig aan
sociale voorzieningen een veelvoud heeft gekost.

> Eens. :)
> Twee dissidenten inmiddels?

wie is de andere?

> Absoluut. Verdient navolging, deze Siska ......

> Ja, erg vind ik dat, Elma. Het liberalisme van de VVD vertoont bijna
> altijd deze ouderwetse kijk en visie op de maatschappij en de (weinig
> geemancipeerde) rol van de vrouw daarin.

waar lees/las/hoorde je dat?

het is niet wat ik lees en hoor in de media. hirsi ali b.v? ze hebben
veel goeie vrouwen.

> En als het al aan de orde is dan is het toch meestal zo dat de vrouw
> zich maar moet aanpassen aan de (benepen) visie van de VVD.

bedoel je hun geloof in de heilige marktwerking, en geen oog voor
mensen die daar klem zijn komen te zitten?
dat zijn natuurlijk vaak vrouwen. één ouder gezin vrouwen. daar snappen
ze nog niet veel van.

gr elma