VVD gaat ervaring opdoen alvast

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Oct 14 16:15:19 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert heeft op vrijdag, 14 okt 2005 om 09:15 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> wie weet. gezinsvorming-hereniging van over de grenzen bevorderen?

Oei, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Het 'integratiebeleid' van de
VVD van 60/70/80-tiger jaren nieuw leven ingeblazen?

> zit een prijskaartje aan, maar andere vvd-ers zullen hen daar wel op
> wijzen.

???

> knip

> goed zo saskia! :))

Eens. :)
Twee dissidenten inmiddels?

> moedig dus, van deze saskia.

Absoluut. Verdient navolging, deze Siska ......

> goed zo henk. ;)

Ja, erg vind ik dat, Elma. Het liberalisme van de VVD vertoont bijna
altijd deze ouderwetse kijk en visie op de maatschappij en de (weinig
geemancipeerde) rol van de vrouw daarin.

En als het al aan de orde is dan is het toch meestal zo dat de vrouw
zich maar moet aanpassen aan de (benepen) visie van de VVD.

Henk Elegeert