D66 en de homostrijd gekwantificeerd (5)

Wed Oct 12 18:58:36 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL> over mijn grapje Boris Boef,
>nou ja marc!
>ik vind dit niet kunnen hoor.

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>Wat 'kan niet', en waarom niet, Elma?

 Elma, weer,
>en wil eigenlijk niet op een lijst zitten waarop zoiets passeert.

 Ik vond de grap wel leuk. Echte Mokumse gein, dat soort dingen zeggen
 wij in Amsterdam gewoon op straat, hoor. En hij was nog 'to the point'
 ook, lijkt mij. Dit is een zeer serieuze zaak - dus dat dient wat te
 worden 'afgeblust' met een toepasselijk grapje. Mocht Boris het lezen,
 dan hoop ik dat hij er ook om deze 'pointe' moet lachen...

 Maar ja, hoe nu verder ?