D66 en de homostrijd gekwantificeerd (9): Reconstructie

Wed Oct 12 21:21:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een reconstructie die zich bij mij opdringt...

Het is mij opgevallen dat het COC intens gehaat wordt door homo's en dat
het bestuur goede sier probeert te maken met wat haar 'Werkgroep Politiek'
(lees: Philip Tijsma) al lobbyend allemaal voor moois weet te bewerkstel-
ligen in Den Haag (lees: Philip Tijsma loopt de kamer van Boris Dittrich
en Lousewies Van der Laan binnen) - dat soort kritiek *staat* dus daadwer-
kelijk (en met veel venijn) op tal van roze sites.

Neem daarnaast de volstrekt megalomane 'Operatie Centurion' (= het COC
moet 6 maal zo groot worden) en een waslijst van flauwekul waar men niet
goed van wordt,
   http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=283
en natuurlijk de poen, een miljoen,
   http://www.gaysite.nl/archieven/0451/045113.html
(dit bericht is overigens niet het bericht waar ik eerder aan refereer-
de, dat bericht ben ik niet opnieuw tegengekomen).

Met dat gegeven, kan de enige functie die D66 heeft voor het COC wel eens
daaruit bestaan dat zij een 'poot' heeft (excusez le mot) om op te staan
richting eigen achterban. Vandaar jonge COC'tjes (zeg maar: de 'roze
gardisten') naar D66 gestuurd om nieuwe overwinningen op de boze buiten-
wereld te behalen, vandaar dat ideologische verval van onze partij met die
D66-onwaardige flutmeningen van 'D66-jongeren' die totaal niets hebben
met de vrijzinnig-democratische achtergrond van onze partij maar louter
aan zichzelf denken.

D66 zit inmiddels met de brokken. Want dat gezeur om die Grondwetswijziging
is natuurlijk volkomen belachelijk.