D66 en de homostrijd gekwantificeerd (5): Anti COC-lobby bij de NPS, COC fraudeert, D66 financierde 'Operatie centurion'

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Oct 12 18:56:16 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:

> Henk Elegeert heeft op woensdag, 12 okt 2005 om 15:37 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> de uitdrukking: 'zijn hobby achter zijn gulp houden'
>
> ik vind het een uiting van homo-haat

Dat blijkt nergens uit. Kun je eens aangeven hoe die uitdrukking ('zijn
hobby achter zijn gulp houden') daarin (homo-haat) voorziet dan?

> omdat ik het verspreiden van haat tegen 'groepen' (het zijn geen
> groepen, maar ik weet geen beter woord) mensen zoals genoemd in artikel
> 1 van de grondwet als ik me niet vergis, verwerpelijk vind.

Als daar inderdaad sprake van zou zijn, maar ik zie niet in hoe je 'jouw
vinden' tot een daad verheft, die bovendien nog sluitend is ook. Zelfs
tegen het licht van artikel 1, maar waar haal je het vandaan, zo vraag
ik me af. En hoezo 'groepen' ?

> ik denk dat ik zelf wil bepalen waarvoor ik me schaam.

Uiteraard, maar dat toont de noodzaak toch niet aan. Ik heb nog niets
voorbij zien komen dat darvoor in aanmerking komt, noor.

> taal met dergelijke strekking op een lijst waar ik me vrijwillig op
> bevind. (nog wel).

Welke taal met welke strekking?  Voor zover ik kan nagaan zit die 'in je
hoofd'. Ik zie ook niets waarbij ik van de beschuldiging onderbouwd zie.

> waarop een uiting van homo-haat zonder protest wordt gelezen.

Waar is er sprake van home-haat? Jij brengt het hier in zonder ook maar
enige vorm van onderbouwing.

> men doet of de neus bloedt en gaat over tot de orde van de dag.

Volgens mij was er zefs helemaal niets aan de hand. Waarom zou men dan
moeten doen alsof den neus bloedt? Daardoor zelfs den orde van den dag
te verstoren.

> je bent van na ww 2 zeker?

Is dat relevant die informatie hier nu uit te wisselen? Heb jij er iets
van geleerd van de ww2 ?

IK in elk geval dat je goed moet weten waar het werkelijk over gaat.
Niet een of andere tante/ome volgen in haar/zijn verontwaardiging, en
erger, die kritiekloos over te nemen en daarnaar te handelen ook nog.

Het zou dus prettig zijn als je nu eindelijk eens gaat onderbouwen wat
je beweerd.

Graag gedaan. :)
Nog eentje? ;)

Henk Elegeert