VVD-woordvoersterMedia

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Oct 11 09:11:17 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny ertussen...

--- Karst de Jong <karstdejong at yahoo.co.uk> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zeg,
>
> Maar eens afwachten hoe de discussie verder
> verloopt.
> Op zich heeft Bert IMHO gelijk. De manier waarop de
> NPS niet zit binnen het omroep bestel moet
> veranderen.

waarom? Vertel! Eerst ff kijken wat de NPS nu biedt?
http://www.omroep.nl/nps/
De NPS moet weg omdat de politiek er weinig of geen
invloed op heeft, er is geen andere plausibele uitleg.
Ook Bert schaatste er gisteren weer mooi omheen!

> Het lijkt mij trouwens niet dat Nederland 3 meteen
> zal
> verdwijen. Maar uiteindelijk heeft Nederland in mijn
> ogen een overmaat aan zenders in verhouding tot de
> bevolking.
Teveel commercieele zenders? Die worden automatisch
minder als er niet voldoende kijkers zijn.
>Zelfs hier in de UK zijn het maar twee
> zenders die door de overheid worden bekostigd - via
> kijk- en luistegeld!

Heeft de BBC nu inkomsten van commercials? Nee?
Wat heeft het aantal inwoners er mee van doen.
3 zenders kunnen een grotere diversiteit aan
programma's bieden dan 2.
Bovendien wordt een groot deel van de publieke
zendtijd ingenomen door commercials in Hollandland!

> Karst

> is
> er
> is
> Hoe
> of
> niet.

> How much free photo storage do you get? Store your
> holiday
> snaps for FREE with Yahoo! Photos
> http://uk.photos.yahoo.com

> Dit bericht is verzonden via de informele D66
> [...]

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/