Nou ja Bert

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Oct 10 14:35:51 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker heeft op zondag, 9 okt 2005 om 21:55 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> Die middelen en
> taken komen in centrale handen - voor de liefhebbers van het BBC-model.

ik heb naar buitenhof zitten kijken met de dartelende kleinkinderen om
me heen, dus mijn aandacht werd beetje afgeleid, maar ...

bovenstaande belofte, daar wil ik jullie wel aan houden.

of het nps heet of anders maakt me niet uit,

gr elma (tegelijk is dit ene testje om te kijken of ik nog op de lijst
zit.
ik scijn nog niet te begrijpen hoe ik erop en eraf kan komen)