VVD-woordvoersterMedia

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Mon Oct 10 14:39:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Uiteindelijk kost de publieke omroep teveel geld em
staat het niet in verhouding meer. De verandering is
noodzakelijk en zal constructief moeten wezen. Dat
staat toch duidelijk in het omroep concept zoals dat
voorgesteld.

De halfbakken maatregelen van de SP hebben natuurlijk
in het geheel geen gevolg. Van de website:

"Alleen ledental als legitimering gebruiken, zoals de
staatssecretaris wil, is volgens Vergeer niet meer van
deze tijd. Een promotie-degradatiesysteem met
transparante criteria als doelgroepbereik en
waarderingscijfers zijn de meetlat voor de omroepen.
Goed of slecht presteren heeft gevolgen voor de
hoeveelheid zendtijd en budget. Dit systeem biedt
bovendien kansen voor nieuwe omroepverenigingen omdat
zij zich sneller beloond zien als zij zich bewijzen."

Meetlat - dat ruikt zeer sterk naar
overheidbemoeienis. Zal de stalinistische houding van
Marnissen nu ook gaan doordringen tot het omroep
bestel mochten zij onderdeel van een coalitie worden?
Dat hoop ik toch niet.

Karst

Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail http://uk.messenger.yahoo.com