VVD-woordvoersterMedia

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 10 14:19:04 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Met het gegeven dat je daar uit moet komen en afspraken over moet maken met
de VVD laat zien dat die afspraken overbodig zijn.
Heimelijk is het doel 1 staat-tv met misschien slechts 1 net.
Gewoon pure machtsdrift en bezuinigen.

Het is veel meer politiek, paasaccoord wordt ook onderuit gehaald, tenminste
wat ze net noemde, de nieuwe binnengehaalde kroonjuwelen.
Zo blijf je toch lekker inleveren als D66. Niet erg hoor, als ze daar bereid
toe zijn en ook al niet belangrijk vinden.
Zolang we maar regeren denk ik, ik kan niks anders ontdekken.

Ger