Stakingen in Frankrijk.

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Oct 4 14:03:44 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op dinsdag, 4 okt 2005 om 08:06 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Het begin is er. Zoals meestal trekken de Fransen weer het voortouw.

dank voor je hoopgevende mail ger.

>  Bij een bij voorkeur luisterende overheid zal het de bekende olievlek
> opleveren en volgt de rest wel.
> Daar zitten de coalitiepartijen op de wachten natuurlijk om een excus
> te hebben het roer toch om te moeten gooien.

hoe bedoel je dit? positief? of negatief?

> Geen koopkracht (achteruitgang) en torenhoge energieprijzen

vind ik dubbel
besparingen op energie vind ik goed
hoe anders dan via hoge energieprijzen? (OOK voor het bedrijfsleven)
en dan subsidies op besparende technologie?

>  waarvan de overheden de grootste delen inpalmen, helemaal terecht dus.

hoe bedoel je dit ger?

> We hebben vakbonden waarvan de ledentallen ook teruglopen en die gaan
> zo meteen hun mogelijkheden weer ruiken dus het komt weer allemaal
> goed ondanks ASO.

imo komt het pas goed als deze regering wordt vervangen door eentje van
mijn keuze. ;)

> Links is waar de duim rechts zit.

grin
ter onderdrukking van het domme volk?
of om een lift naar de macht te krijgen op de politieke snelweg?
hoe moet ik het duiden?

gr elma, die een paar keer mee heeft geholpen een staking van de grond
te krijgen, pffft is harder werken dan werken. ;/ ik bewonder die
franse bonden. hoe doen ze dat toch?
wij kregen altijd miepende ouders om ons heen en in de media, dat we
hun bloedjes in gevaar brachten, en nog veel erger: indoctrineerden.
FOEI!