'Vrijzinnig democratie' vs. 'sociaal-liberalisme'

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Tue Oct 4 12:10:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dat manifest interpreteer ik als een soort tussentijds
> verkiezingsprogramma. Niet meer dan dat. Een tijdelijk document dus.
<...>

Maar dat is nu juist /niet/ de bedoeling. Een verkiezingsprogramma schrijven
we eind volgend jaar. Dit document is bedoeld een veel langere levensduur te
hebben. Vandaar dat de stuurgroep ( naar mijn idee zeer wijselijk) heeft
besloten het wel erg strikte tijdpad los te laten en veel meer ruimte te
geven aan de discussie binnen de partij. Die nu dan ook in tal van
platforms, afdelingen en regio's plaats vindt (de tweede sessie in
Gelderland aanstaande maandag, 10 oktober, zie onze website). Ook een beetje
op www.nieuwesolidariteit.nl, en waarschijnlijk meer op het komende congres.
Als je je roeren wilt over de koers van de partij moet je dáár zijn, niet op
deze lijst met zijn handjevol deelnemers

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink

Kijk ook op http://www.d66gelderland.nl