positie patienten (was:DBC's (was: ... verzinsel))

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Oct 3 10:07:57 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ger, gelet op je situatie zal ik het je niet kwalijk nemen,

Moest er nog bijkomen ook !!!!

 > maar eigenlijk zeg
> je: samen met mijn huisarts licht ik de boel lekker op,

Nee, die zegt "Fuck the systeem" (bedacht door kwakzalver Hoogervorst,
die dokter Els volgt in haar diagnose en behandeling) dat met hem geen
rekening houdt en hem opscheept met een duur transport ipv. een veel
goedkopere oplossing.

Of wil jij nu zeggen dat Ger er wel recht op heeft op zijn behandeling,
maar dat hij maar zijn transport probleem op moet lossen omdat de
overheid bepaald heeft dat er Venlo geen behandeling/zorg voor hem is?

> en laat andere mensen ervoor opdraaien.

Dat doet Gert niet, dat doet oa. Bert Bakker !!!!

Maar die is nog zo rechts dat hij niet in staat is na te denken over de
problemen die werkelijk voor liggen.

Blame de PvdA, of anders links, Bert, misschien helpt dat ... :)

Henk Elegeert