VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Wed Nov 30 08:47:02 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dirkie <geensloof at YAHOO.COM>,
>Marc het was een vraag, geen opmerking..
>Ben je lid van een of andere religieuse sekte?

 Ik vind dat een rare vraag aan iemand die zich juist tegen dit soort
 dingen uitspreekt en die van zichzelf zegt dat hij atheist is maar
 van dat atheisme geen geloof maakt - zoals steeds meer de mode wordt
 en dat mede kan leiden tot ernstige problemen in wat er nog over is
 van onze maatschappij.

 Ik radicaliseer juist *niet* mee. Ik ben zeer gematigd en dat zal ik
 ook altijd blijven. Gematigdheid is een van de kardinale deugden !
 (De andere zijn verstandigheid, rechtvaardigheid en moed - en daarmee
 is tegenwoordig ook al heel wat mis).