VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Fri Nov 25 15:57:40 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>Ik zou het toch op prijs stellen indien je zou willen overgaan
>tot een meer inhoudelijke discussie.

 Maar, beste jongen, je zegt niets.

 Ik krijg alle artikelen die over D66 gaan, hier op m'n scherm. Af
 en toe kijk ik daar eens naar. Door een parametertje te wijzigen
 gebeurt dat ook met de EU - en deze week dus bij AHA. Meer niet.

 Ik zoek mevrouw helemaal niet op of zo (waarom zou ik zoiets doen ?)
 - mevrouw zoekt echt zelf de media op en dus komt dat -automatisch-
 op het scherm.

 Vervolgens gebeuren er rare dingen (nu weer in de VVD). Dat laatste
 verschijnsel vind ik belangrijk genoeg om te constateren (net zoals
 destijds bij Fortuyn). In AHA zelf ben ik niet geinteresseerd, in de
 onzin die ze uitkraamt ook niet. Wel dat ze elke keer weer andere
 onzin uitkraamt en dat haar gelovigen dat niet doorhebben. Dat vind
 ik weer wel het volgen waard.

 Ik begrijp niet waar jij je zo druk over maakt. Jij denkt dat ik me
 ergens druk over maak (niet dus) en vervolgens maak jij je daar weer
 druk over. Dat komt over als dat je zelf datgene doet wat je mij ver-
 wijt - wat anders ? Mocht dat niet zo zijn: des te beter - maar maak
 mij dergelijke rare verwijten dan ook niet. Of maak een leuke grap in
 die richting, dat kan natuurlijk ook.