VVD-splijtzwamscore AHA (2)

Fri Nov 25 15:32:19 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was geweest: ik verzet mij
niet tegen samenvattingen van relevant materiaal, en ik
zie graag dat zij worden vergezeld van een onderbouwde
opvatting. Dit is namelijk een discussielijst, geen knipselkrant.

Er is helemaal geen sprake van dat ik mensen de mond zou
willen snoeren, ik hoor ook niet bij een 'jullie'-groep, en mocht
Hirsi Ali van plan zijn zelfmoord te plegen - wat ik niet hoop -
dan is dat geheel en al haar eigen verantwoordelijkheid.

Dat je last hebt van een Hirsi Ali-fixatie lijkt mij evident;
je baggert elk artikeltje dat maar enigszins over haar gaat
deze lijst op en je gaat je te buiten aan een stroom van
ongefundeerde beschuldigingen en verdachtmakingen
ten aanzien van haar.

Ik zou het toch op prijs stellen indien je zou willen overgaan
tot een meer inhoudelijke discussie.

Erik vdMb

[knip]