Submission 2 over positie homo's in islam

Mon Nov 21 09:57:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>AHA (...) opa (...) AHA (...) opa (...) AHA (...) opa (...) AHA (...) opa

 Beste kleinzoon van AHA - ik heb het over AHA en de reactie van haar ge-
 lovigen op de aankondiging van een filmpie, jij hebt het daar niet over.
 Je hebt het zogenaamd over mij - maar ook dat blijkt nergens uit. Eigen-
 lijk heb je het nergens over.

 Kennelijk is het zeer bedreigend voor jou als iemand vraagtekens bij het
 functioneren van AHA durft te plaatsen. Wie aan AHA komt, komt aan jou.

>Lever de diploma's maar in Fluks

 Welke 'diploma' heb jij zoal (zwemdiploma) ?