Hoogervorst go home

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 18 21:23:18 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Erik,

Is dat zeker weten? En zou ik dan niet kunnen overstappen (alhoewel met mijn
diabetes ben ik chronisch ziek en moet ik daarmee oppassen). Mij ging het er
even over, dat iedereen over elkaar heen viel, en de praktijk -ok tot nu
toe - juist mee schijnt te vallen, met Menzis van Van Boxtel als eerste.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht