nieuw D66

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 18 20:44:48 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik kreeg het eergisteren via de mail van de verkiezingscommissie. Hier de
eerste 10: Op 1 staat Alice van Roouj. Everhardt, jouw favoriet, zou het net
moeten kunnen redden en dank voor je stem:-) . Nr 29, Ralph de Vries heeft
afgezegd wegens een voorgenomen verhuizing uit Utrecht, zodat ik nu eerste
reserve ben.

      1
     24
     A. van Rooij