Submission 2 over positie homo's in islam

Fri Nov 18 19:25:26 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder over een vervolg op het filmpie van AHA,
>Ik vind elk vervolg op moord onlogisch.

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL> over AHA's homofilmpie,
>het is geen vervolg op moord maar op submission 1.

 Maar dat is niet zo. Dit is de volgorde:
   1. 'Submission' voor VPRO zomergasten (zomer 2004).
   2. Moord op Van Gogh (2 november 2004).
   3. 'Submission' gaat 'Submission 1' heten en er komt een 'Submission 2'
         https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0411&L=d66&X=&P=R129504
      In dit stuk (29 november 2004) staat tevens:
         Het thema van Submission part II is: hoe de islam het individu
         onderdrukt. Met als uitgangspunt de positie van de vrouw. (...)
         De ondertitel is: Shortcut to enlightenment. Ik wil moslims de
         korte weg wijzen naar de Verlichting.'
      Niets over homo's dus. AHA pakt gewoon weer eens iets op en trekt
      zich niets aan van wat ze eerder heeft gezegd - omdat ze dat domweg
      niet meer weet. Alles at ze zegt is strijdig met iets dat ze eerder
      gezegd heeft.

 Waar het om gaat is dat 'Submission 2' volgt op een moord en niet op een
 'Submission 1'. De moord volgde op 'Submission 1'.

>ik ben het eens met wat ze aan het doen is, en steun haar

 Maar morgen doet ze weer iets anders. Ze lult gewoon maar wat voor zich
 uit, zoals elke psychoticus.

>en terecht dat ze aangifte heeft gedaan

 Neen dat is niet terecht. Het is ook niet terecht dat Verdonk voortdurend
 aangifte doet. Al doende toont men alleen maar aan dat men op volkomen de
 verkeerde plaats zit. AHA doet alleen maar aangifte om te suggereren dat
 al die doodsbedreigingen dan ook wel waar zullen zijn ! Waarom doet dat
 idiote mens daar geen aangifte van ? In welke gevangenis zitten al die
 doodsbedreigers ?

 Ik maakte wat grappen over een circus in het parlement en Elma merkt op,
>o, je vindt het verwarrend als een kamerlid ook kunstenaar is, of een
>kunstenaar kamerlid.

 AHA is geen kunstenaar. Eigenlijk is ze helemaal niets - maar kennelijk
 is ze daar bijzonder goed in als er zoveel mensen in trappen (zowel voor
 als tegen). Wat is er ooit uit haar handen gekomen, heeft ze ooit twee
 maal hetzelfde gezegd ? Hitler was ook kunstenaar, lulde ook maar wat
 raak en stak vervolgens de wereld in brand. AHA's stoornis leidt louter
 tot vernietiging.

 Hopelijk pleegt deze tijdig zelfmoord. Dan is Nederland van mevrouw af.