Geen referendum Boris, en nu?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 18 07:47:57 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Het gezegde is: Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Bijna 3 jaar bezig in ASO en laat ze nu eens op een rijtje zetten wat men
bereikt heeft wat in het verkiezingsprogramma stond. Niks komma nul zero
dus.
Halverwege werden zelfs de kroonjuwelen tot nul gereduceerd en ging men
paaseitejs zoeken die ook weer niet werden gevonden. Je mag je toch in
redelijk afvragen wat de gemaakte afspraken in het regeeraccoord eigenlijk
voorstellen als men zich telkens weer met een kluitje in het riet laat
sturen.
Het begint er steeds meer op te lijken dat D66 inderdaad het kindje is wat
tussen pappie en mammie, strak aan de hand, loopt en geen enkele inbreng
heeft in de richting waarin men loopt. Indien de kleuter echt wat te
moeilijk gaat doen stelt men het een ijsje in het vooruitzicht. Bij aankomst
bij de ijssalon blijkt die weer dicht te zijn. Erger nog, de ouders wisten
dat heel goed.
Misschien wordt het tijd voor de kindertelefoon?

Ger