Staatsterreur...?

Thu Nov 17 10:10:37 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Seveke heeft een paar jaar terug via een boek onthuld dat de voorganger van
>de AIVD, de BVD, in de jaren 1970s en/of 1980s een maoistisch blaadje maakte

 Als ik het goed begrepen heb: z'n laatste werk betrof de bewapening door de
 AIVD van radicale Moslims zodat deze een terreur-aanslag in Nederland kunnen
 plegen. Een mens moet er maar opkomen.

 Men moet er uiteraard van uitgaan dat dit een moord van staatswege is. Dat
 Seveke bij de zoekmachine van de AIVD gefilterd wordt (met Google vindt men
 bij de AIVD een felle aanval van Remkes op Seveke), spreekt boekdelen. Daar
 is immers door een mislukte spion over nagedacht.

 Dit wordt een enorme doofpot. Verdwenen fotorolletjes en mannen in witte
 pakken vallen erbij in het niet. Normen en waarden zijn op hun best.

 Marc Fluks, Amsterdam